Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Βγαίνει από τη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ η 9χρονη με κορωνοϊό

Είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση

Αισιόδοξα είναι τα νέα για την εξέλιξη της υγείας της 9χρονης που νοσηλευόταν από το Σάββατο στην ειδική Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου αφότου βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό.

Related posts

admin

Πρόγραμμα  Κυρβείων 2022

admin

ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΗΣ ΑΘΕΡΙΝΟΛΑΚΚΟΥ

admin