Image default
ΑΡΧΙΚΗ

«Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ»

Λίγα 24ωρα πριν την επαναλειτουργία των Λυκείων , η «Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών» Λασιθίου και οι «Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις», έστειλαν επιστολή προς τους γονείς των μαθητών τους, υποστηρίζοντας ότι η εκπαίδευση εδώ και 13 μήνες παραπαίει σε όλες της τις βαθμίδες από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο.

«Έχουμε κλείσει ένα χρόνο και ένα μήνα, από το Μάρτιο του 2020, που η εκπαιδευτική διαδικασία παραπαίει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης  από το νηπιαγωγείο έως το πανεπιστήμιο με:  Τα συνεχή «κλείσε – άνοιξε» της κυβέρνησης.  Τα αλληλοσυγκρουόμενα μηνύματα για την διάδοση του κορονοϊού στα σχολεία.  Τη μια κολλάει την άλλη δεν κολλάει, στα παιδιά και στους νέους.   Τα ανεπαρκή μέσα για την τηλεκπαίδευση σε υλικά και πόρους, με τους  εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα και γνώσεις για να στηρίξουν τους  μαθητές στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση.   Χωρίς επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση, που είναι τελείως  διαφορετική διαδικασία από την διά ζώσης διδασκαλία.

  Με μεγάλο αριθμό μαθητών να μην μπορεί να συνδεθεί στην πλατφόρμα, λόγω προβλημάτων του δικτύου και γιατί δεν έχουν αξιόπιστες συσκευές tablet και Η/Υ, ειδικά οι μαθητές των φτωχών οικογενειών. Με μια σκανδαλώδη σύμβαση του ΥΠΑΙΘ με την εταιρεία CISCO για να γίνει η  τηλεκπαίδευση με την πλατφόρμα webex και με τα προσωπικά δεδομένα 1,5 εκατομ.  χρηστών μαθητών και εκπαιδευτικών στη διάθεση της εταιρείας και προς τρίτους. Το αποτέλεσμα αυτής της πορείας είναι χωρίς αμφιβολία τα τεράστια μαθησιακά κενά σε όλα τα παιδιά, πέρα από τις ψυχολογικές επιπτώσεις του εγκλεισμού, και το ζητούμενο είναι πως  θα καλυφθούν αυτά τα ζωτικά κενά στις γνώσεις, με τι σχέδιο, αν έχει σχέδιο το ΥΠΑΙΘ  και  το πρόβλημα είναι εντονότερο για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και τις οικογένειές τους  , που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις », αναφέρουν οι καθηγητές από το Ν Λασιθίου.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΞΑΝΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕ 4000 ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ!

Η κυβέρνηση προτίμησε τον πολύμηνο εγκλεισμό και ξανανοίγει τα σχολεία τη Δευτέρα 12 Απριλίου, με τον ίδιο τρόπο , όπως και πριν, χωρίς τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

«Τα σχολεία ξανανοίγουν με την «προστασία» ενός αυτοδιαγνωστικού τεστ (self test),  αμφιβόλου διαγνωστικής ικανότητας όταν η δειγματοληψία θα γίνεται από τους γονείς που  δεν γνωρίζουν να παίρνουν σωστά το δείγμα. Αυτά τα τεστ είναι τα γνωστά Ag rapid tests  που υπάρχουν στα νοσοκομεία από πέρυσι σε συσκευασία 25 τεμαχίων και με οδηγίες:  «αυστηρά για χρήση μόνο από εξειδικευμένο προσωπικό σε μονάδες υγείας», προσθέτει η Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών Ν Λασιθίου.

 Το  Υπουργείο μεταθέτει και πάλι την ευθύνη στους γονείς που θα κάνουν τη δειγματοληψία των παιδιών τους στο σπίτι και στους καθηγητές , που θα ελέγχουν τις βεβαιώσεις των τεστ των μαθητών το πρωί στην είσοδο τους στο σχολείο.

«Θεωρούν δηλαδή  αναλώσιμη την εκπαιδευτική κοινότητα μπροστά στο success story της κανονικότητας τους και της “επιτυχούς” αντιμετώπισης της πανδημίας;                                    Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι τα σχολεία μπορούν να ανοίξουν με ασφάλεια στις 12 Απρίλη;                                                        Οι ζωές εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών έχουν ανυπολόγιστη αξία για να τις παίζουμε  στα ζάρια της ανικανότητας και των ιδεοληψιών τους!                                                       

Πρέπει να υπάρξει άμεση αντίδραση από τις Ομοσπονδίες του Δημοσίου, των Εκπαιδευτικών και τις πολιτικές δυνάμεις που αντιλαμβάνονται το μέγεθος του προβλήματος», προτείνει η «Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών Ν. Λασιθίου.

 Στο Ερώτημα αν υπήρχε και υπάρχει διαφορετικός δρόμος από αυτόν που διανύσαμε με ευθύνη της κυβέρνησης, η απάντηση είναι ναι.

«Η Εκπαιδευτική και η Επιστημονική κοινότητα έχει προτείνει δέσμη μέτρων για το αφαλές άνοιγμα των σχολείων.

 Μέγιστος αριθμός μαθητών , 15 ανά τμήμα , προσλήψεις εκπαιδευτικών για να στηρίξουν το μέτρο. Δωρεάν αντισηπτικά και μάσκες στο προσωπικό και στους μαθητές των σχολείων.

 Σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση των χώρων των σχολείων με τις απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας. Αξιόπιστα και επαναλαμβανόμενα τέστ που θα γίνονται από νοσηλευτές στο χώρο του σχολείου σε μαθητές , εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό.

 Για την αντιμετώπιση των παιδαγωγικών και κοινωνικών προβλημάτων του εγκλεισμού , προτείνουμε τη δραστική μείωση της διδακτέας-εξεταστέας  ύλης, και ειδικά της ύλης των Πανελλαδικών εξετάσεων.

 Προγραμματισμός ανά σχολείο , για την κάλυψη των  μαθησιακών κενών του προηγούμενου και του τρέχοντος σχολικού έτους με κύρια ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και τη βοήθεια των συντονιστών εκπαίδευσης

 Να μην ισχύσει η τράπεζα θεμάτων και η μείωση του αριθμού των εισακτέων στα Πανεπιστήμια για εφέτος.

 Μέτρα οικονομικής και κοινωνικής στήριξης των φτωχών οικογενειών και των παιδιών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες.

Αναβάθμιση δημοσιών δομών και υποδομών τηλεκπαίδευσης .

Υποβοήθηση και διδακτική στήριξη των παιδιών , ειδικά των ευάλωτων ομάδων που δεν είχαν τη δυνατότητα τηλεκπαίδευσης.

 Υποστήριξη των εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης και του πολύμηνου εγκλεισμού από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς», καταλήγει η επιστολή που απευθύνουν προς τους γονείς των μαθητών οι καθηγητές της «Πρωτοβουλίας Εκπαιδευτικών» και οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις.

 ΝΙΚΟΣ ΠΕΤΑΣΗΣ

Related posts

ΑΝΑΣΑΝΕ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

admin

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΟΥΛΗΣΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019ΠΑΧΕΙΑ ΑΜΜΟΣ, ΚΡΗΤΗΛΙΜΑΝΑΚΙ ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

admin

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ

admin

Leave a Comment