Image default
ΑΡΧΙΚΗ

ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΑΝΘΟΚΟΜΩΝ

Επιστολή  προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων κ. Μάκη Βορίδη, από τον δήμαρχο Ιεράπετρας Θεοδόση Καλαντζακη.
“”Εν μέσω της κρίσιμης περιόδου που διανύουμε με την εξάπλωση του κορωνοϊού οφείλουμε να υπερασπιστούμε ισότιμα τα δικαιώματα όλων όσων έχουν άμεσες οικονομικές επιπτώσεις.
Ο κλάδος της ανθοκομίας λόγω της μη δυνατότητας χρονικής ρύθμισης ή χρονικής μεταβολής της παραγωγικής διαδικασίας σε συνδυασμό με την έλλειψη ζήτησης λόγω συνθηκών πλήττεται άμεσα και εις βάθος προκαλώντας σοβαρά βιοποριστικά προβλήματα στους εμπλεκόμενους επαγγελματίες.
Ως εκ τούτου αιτούμαι την συμπερίληψη του κλάδου στις άμεσα πληττόμενες επιχειρήσεις ώστε να επωφεληθούν πιθανών οικονομικών μέτρων που θα προκύψουν λόγω της έκτακτης ανάγκης και την έγκαιρη καταγραφή των ζημιών για το ενδεχόμενο αποζημιώσεων.”

Related posts

Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός

admin

Ανεμοστρόβιλος «σάρωσε» την Ιεράπετρα – Διέλυσε θερμοκήπιο 7 στρεμμάτων

admin

Γιάννης Πλακιωτάκης: Σήμερα η χώρα μου θρηνεί την απώλεια 5 συμπατριωτών μου, μελών ανθρωπιστικής αποστολής στη Λιβύη και παράλληλα μετρά τις πληγές της από την καταιγίδα Daniel

admin