Image default
ΑΡΧΙΚΗ

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Το Νοσοκομείο Ιεράπετρας, το μοναδικό που καλύπτει όλη την Νοτιοανατολική Κρήτη δεν
νοείται να μην παρέχει την απαραίτητη δευτεροβάθμια δημόσια και δωρεάν φροντίδα στους
κατοίκους της.
Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για τα σχέδια της νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης
που ως στόχο έχουν να μετατρέψουν το Νοσοκομείο μας σε ένα Κέντρο Υγείας, χωρίς την
απαραίτητη στελέχωση σε ιατρονοσηλευτικό, διοικητικό και λοιπό προσωπικό.
Υπερασπιζόμαστε και συμμετέχουμε στις κοινοποιήσεις της Επιτροπής Στήριξης Φορέων
για το Νοσοκομείο μας και καλούμε τα μέλη μας αλλά και ολόκληρη την κοινωνία να δώσουν
δυναμικό παρόν στο συλλαλητήριο
την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, στις 11:00 στην Κεντρική Πλατεία της πόλης μας,
αλλά και σε όποια άλλη κινητοποίηση θα γίνει στο μέλλον.
Να μην επιτρέψουμε να υλοποιηθούν τα σχέδια τους. Ενωμένη όλη η κοινωνία θα τα
καταφέρει. Ζητάμε τα αυτονόητα τα οποία γνωρίζουν αλλά δεν θέλουν να τα υλοποιήσουν, γιατί
έχουν άλλα σχέδια. Δεν θα τα καταφέρουν.
Δεν τους χρωστάμε. Μας χρωστάνε.

Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Ιεράπετρας

Related posts

Το σχέδιο για το επόμενο δίμηνο, «για να έχουμε φέτος καλύτερα Χριστούγεννα από πέρυσι», ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο μήνυμά του προς τους πολίτες για την πανδημία και τα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας.

admin

Στ Αρναουτάκης: Τιμή και δόξα στους 461 εκτελεσθέντες. Όλοι ενωμένοι στις διεκδικήσεις για δικαίωση του αγώνα και την καταβολή αποζημιώσεων από την Γερμανία

admin

Έτοιμη η μελέτη του έργου ύδρευσης (1.700.000€)

admin