Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη εκδήλωση διαμαρτυρίας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη από τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας που καλεί η Επιτροπή Αγώνα Ιεράπετρας με σημαντική προσέλευση κόσμου και με παρουσία φορέων της πόλης μας -παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες.Απαράδεκτη και απαξιωτική για τους κατοίκους της Ιεράπετρας και τους αγώνες που έχουν δώσει υπήρξε η στάση του Αναπληρωτή Διοικητή του νοσοκομείου κ. Καλλιονάκη που ενώ είχε ανταποκριθεί στο αίτημα της Επιτροπής Αγώνα για συνάντηση επικαλέστηκε άλλες υποχρεώσεις και δεν μας δέχτηκε. Το μήνυμα, ωστόσο το έλαβε και οφείλει να το διαβιβάσει στους εντολοδόχους του.Η σημερινή συγκέντρωση και πορεία ήταν μόνο η αρχή. Καλούμε τους κατοίκους του δήμου μας να είναι σε ετοιμότητα. Τα σχέδια της κυβέρνησης για συρρίκνωση της Δημόσιας Δωρεάν Υγείας και υποβάθμιση του Νοσοκομείου μας σε Κέντρο Υγείας -και μάλιστα εν μέσω πανδημίας- θα βρουν τον κόσμο της Ιεράπετρας μπροστά τους.Επιτροπή Αγώνα Ιεράπετρας.

Related posts

«Να σταματήσει ο Κυβερνητικός εμπαιγμός και να αναθεωρηθεί άμεσα το τιμολόγιο του 2011 για τις δαπάνες επισκευής των σεισμόπληκτων κτηρίων».

admin

ΕΝΩΣΗ ΘΥΜΑΤΩΝ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΙΑΝΝΟΥ

admin

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΟΥΛΗΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ Αρχαία Μεσσήνη ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ

admin