Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Μία ακόμη καταπληκτική βραδιά στο Μύρτος στο πλαίσιο του IERAPETRA TOURISM FESTIVAL.

Η Κοινότητα Μύρτου ευχαριστεί τον Δήμαρχο, την Αντιδήμαρχο, υπεύθυνη Τουρισμού του Δήμου, για την επιλογή του Μύρτου για τίς εκδηλώσεις Τουρισμού του Δήμου.

Ευχαριστεί τον Δήμαρχο και τούς Αντιδημάρχους που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ευχαριστεί τον Πρεσβευτή της Πολωνίας Κο Artur Lombart, με την σύζυγό του, που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ευχαριστεί την Δημοσιογράφο και παρουσιάστρια της ΚΡΗΤΗ. TV Κα Αγγελιδάκη Ανδριανή, για την καταπληκτική παρουσίαση της εκδήλωσης.

Ευχαριστεί τους μουσικούς για την πολύ ωραία μουσική τους.

Ευχαριστεί όλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω προσωπικά τόν Δήμαρχο για την τιμητική βράβευση και απονομή πλακέτας στο πρόσωπο μου.

Ο Πρόεδρος τής Κοινότητας Μύρτου

Αλέκος Παντελάκης

Related posts

Χανιά: Σοβαρές ζημιές για μια ακόμα φορά στα θερμοκήπια της Κουντούρας – Στο έλεος δυνατών ανέμων οι εγκαταστάσεις

admin

Επιτακτική η ανάγκη για τον άμεσο ορισμό της Επιτροπής Υγείας Δήμου Ιεράπετρας.

admin

Λασίθι: Ψάχνουν να βρουν ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν τα μπλε καβούρια στην Κρήτη (βίντεο)

admin