Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Το Μήνυμα του Δημάρχου Ιεράπετρας για την Πρωτομαγιά

Το Μήνυμα του Δημάρχου Ιεράπετρας για την Πρωτομαγιά
«Η 1η Μαΐου είναι ημέρα τιμής και μνήμης, αλλά και διαχρονικό σύμβολο
αγώνων και διεκδίκησης της εργατικής τάξης.
Η Πρωτομαγιά είναι συνδεδεμένη με τους αγώνες των εργαζομένων για τη
βελτίωση του βιοτικού τους επιπέδου, για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων
τους, για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.
Ως Δημοτική Αρχή με αίσθημα ενότητας και συλλογικής ευθύνης
συμβάλλουμε  στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας, αγωνιζόμαστε για τη
δημιουργία νέων θέσεων και προστατεύουμε το δικαίωμα όλων στην
εργασία.
Μόνο με πράξεις και συλλογική δράση μπορούμε να ξαναδώσουμε ελπίδα,
προοπτική και αξιοπρέπεια για ένα καλύτερο αύριο.
Καλή Πρωτομαγιά σε όλους!»
Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας
Θεοδόσιος Καλαντζάκης

Related posts

Πυρκαγιά σε περιοχή της Σητείας – Μεγάλη επιχείρηση της πυροσβεστικής

admin

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

admin

Νεκρή η 48χρονη Νεκταρία: Η μητέρα τεσσάρων παιδιών που δολοφονήθηκε στην Κρήτη από τον σύζυγό της

admin