Στη ΚΕΔΕ για την αύξηση κόστους ενέργειας και θάματα πρωτογενή τομέα ο Α.Πανταζής
Στα κεντρικά γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας(ΚΕΔΕ) βρέθηκε τηνΠαρασκευή 3/12 το μέλος της επιτροπής ανάπτυξης πρωτογενή τομέα της ΚΕΔΕκ. Αργύρης Πανταζής. Ο λόγος της