Image default
ΑΡΧΙΚΗ

ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΟΜΩΝ Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ.ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α, οι εργαζόμενοι στους
Βρεφονηπιακούς Σταθμούς και στο Κέντρο Μουσικών Σπουδών του Δήμου
Ιεράπετρας καλωσορίζουμε και πάλι τα παιδιά μας, για να συνεχίσουμε την
σχολική μας χρονιά.
Αυτήν την δύσκολη χρονιά,που καταφέραμε όμως να παραμείνουμε υγιείς και
ασφαλείς.
Είμαστε έτοιμοι να επαναλειτουργήσουμε την Δευτέρα στις 17
Μαίου,τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για τον covit19
Οι εργαζόμενοι θα υποβάλονται  σε εβδομαδιαία  αυτοδιαγνωστικά τεστ
(self test)
Παρακαλούμε τους γονείς και συνοδούς των παιδιών  για την τήρηση όλων
των μέτρων ασφαλείας.
Καλή μας αντάμωση !!!

Related posts

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

admin

“Ιανός”: Δύο νεκροί στην Θεσσαλία – Ανησυχία για τους αγνοούμενους και εικόνες καταστροφής

admin

Εξωγήινο σώμα εντοπίσθηκε στο Οροπέδιο Λασιθίου

admin