Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Μήνυμα του Δημάρχου Ιεράπετρας κ. Καλαντζάκη για τα
Χριστούγεννα

«Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,
Η έλευση των Χριστουγέννων συνδέεται πάντα με τις υψηλές αξίες της
αγάπης, του ανθρωπισμού, της αλληλεγγύης, και της ειρήνης. Η μεγάλη
Εορτή της Χριστιανοσύνης ξαναφέρνει στους ανθρώπους την προοπτική
και την ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα καλύτερο μέλλον.
Ας κρατήσουμε αυτό το μήνυμα βαθιά μέσα στην ψυχή μας και ας
αφυπνίσουμε τα ευγενέστερα αισθήματά μας. Ας προσπαθήσουμε να
μετατρέψουμε το ατομικό σε συλλογικό, για να μπορέσουμε να χτίσουμε
ένα καλύτερο αύριο.
Ως Δημοτική Αρχή, από τους πρώτους στόχους μας ήταν και είναι να
σταθούμε δίπλα στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη από τη στήριξη
και τη συμπαράστασή μας, όχι μόνο τούτες τις Άγιες Μέρες, αλλά όλες τις
μέρες του χρόνου.
Οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου είναι κοντά σε όλους, προπαντός σε
όσους έχουν ανάγκη.
Εύχομαι  από καρδιάς στον καθένα σας ξεχωριστά και στις οικογένειές
σας, οι Άγιες μέρες των Χριστουγέννων να είναι για όλους η αφετηρία μιας
νέας δημιουργικής περιόδου, γεμάτη υγεία, αγάπη, χαρά, αισιοδοξία και
ευημερία.
 
 
Χρόνια Πολλά, Καλές Γιορτές με Υγεία και Ευτυχία!»
 
 
Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας
 
Θεοδόσιος Καλαντζάκης

Related posts

Οργή και αγανάκτηση από τους πυρόπληκτους της Ιεράπετρας – Περιμένουν 7 χρόνια τις αποζημιώσεις

admin

Ιεράπετρα: Κραυγή αγωνίας απο παραγωγούς τομάτας και πιπεριάς για τον ιό της καστανής ρυτίδωσης

admin

Στα μπλε θα φωτιστεί το κτίριο της Περιφέρειας Κρήτης την Κυριακή 14 Νοεμβρίου για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη

admin