Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Το έργο της κατασκευής της νέας προσαγωγού διώρυγας του Μυρτου προχωρεί κανονικά.

Ευρεία σύσκεψη και επιτόπια αυτοψία σήμερα μαζί με τον Γενικό διευθυντή Υδραυλικών, Λιμενικών και Κτιριακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Αντώνη Κοτσώνη, τον Πρόεδρο του ΤΟΕΒ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, κ. Μανώλη Παπαδάκη, τον Γραμματέα, κ. Ιωάννη Μεντζάκη, στελέχη του Υπουργείου και εκπροσώπους της αναδόχου εταιρείας , στα σημεία όπου έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τη νέα προσαγωγό διώρυγα του Μύρτου- Φράγματος Μπραμιανού.

Related posts

ΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

admin

Εξαγωγές Νωπών Οπωροκηπευτικών 18.3.2022 – Επιπτώσεις που αντιμετωπίζουν οι εξαγωγές Φ&Λ

admin

ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ Η AGROEXPO ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ.ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 8.000 ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟΥ

admin