Image default
ΑΡΧΙΚΗ

ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ

Ενώ η Ομοσπονδία   Φορτηγών Αυτοκινητιστών  Ελλάδας(ΟΦΑΕ) αποφάσισε να αναστείλει  για 15 μέρες την απεργιακή  κινητοποίηση που είχε ανακοινώσει ότι θα ξεκινούσε στις 13 Απριλίου , εχθές τους ανακοινώθηκε από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες ότι,  από τις 16 Απριλίου τα ναύλα θα αυξηθούν ξανά για τα φορτηγά Δημόσιας Χρήσης και αυτή θα είναι η τέταρτη κατά σειρά αύξηση που θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τον κλάδο, ο οποίος θέλει αλλά δεν μπορεί λόγω ανταγωνισμού,  να μετακυλήσει τις αυξήσεις στους πελάτες του.

«Η κατάσταση έχει γίνει απελπιστική στο χώρο μας,  καθώς από τη μια οι αυξήσεις στα καύσιμα και από την άλλη οι τέσσερις διαδοχικές αυξήσεις στα ναύλα των πλοίων μας  αναγκάζουν να προσπαθούμε ανεπιτυχώς να  αυξήσουμε τα κόμιστρα  , αλλά δεν μας το επιτρέπει στο μέτρο που θα έπρεπε  ο ανταγωνισμός στις μεταφορές  που είναι πάρα πολύ σκληρός  και πάντα βρίσκονται οι πρόθυμοι που σπεύδουν να πάρουν τη δουλειά μας σε χαμηλότερες τιμές. Για αυτούς τους λόγους η Ομοσπονδία μας,  ανέστειλε για 15 μέρες τις απεργιακές κινητοποιήσεις που είχε αποφασίσει,  έως ότου προχωρήσει ο διάλογος με την κυβέρνηση  και γίνουν δεκτά τα αιτήματα του κλάδου μας», απαντά σε σχετική μας  ερώτηση ο ιδιοκτήτης Φορτηγού Δημόσιας Χρήσης κ Γιώργος Αντωνού από την Ιεράπετρα.  

Μετά την ομόφωνη απόφαση της Πανελλαδικής Συνέλευσης αυτοκινητιστών που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη, το ΔΣ της ΟΦΑΕ αποφάσισε την 15θήμερη αναστολή των κινητοποιήσεων προκειμένου να δοθεί  ο απαραίτητος χρόνος για διεξοδικό διάλογο με τους αρμόδιους  φορείς της Κυβέρνησης.

«Από την ημέρα διεξαγωγής της Συνέλευσης και μέχρι σήμερα, υπήρξε  μια κάποια ανταπόκριση στο αίτημα του κλάδου για την οικονομική του ενίσχυση προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ραγδαία αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης, με αρκετούς βουλευτές να έχουν ήδη καταθέσει σχετικές ερωτήσεις στο ελληνικό Κοινοβούλιο, καθώς και με επικείμενες συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός της τρέχουσας εβδομάδας με αρμόδιους φορείς της.

Θεωρώντας πως ο παραγωγικός διάλογος αποτελεί προϋπόθεση για την έναρξη στοχευμένων και αποτελεσματικών κινητοποιήσεων, καθώς επίσης και με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης ενόψει των αυξημένων αναγκών εφοδιασμού της αγοράς την περίοδο του Πάσχα, αποφασίστηκε η αναστολή των κινητοποιήσεων για 15 μέρες. Την ώρα που οι καταναλωτές, ζαλισμένοι από την ανεξέλεγκτη επέλαση της ακρίβειας, αγωνιούν για το κόστος του γιορτινού τραπεζιού των ημερών του Πάσχα, η ΟΦΑΕ δεν θα γίνει μέρος του προβλήματος, ούτε δικαιολογία για όσα απειλητικά ακούγονται σχετικά με τις ελλείψεις και τις αυξήσεις τιμών στην αγορά», αναφέρει το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας.

«Το φορτηγό δεν μπορεί να κινηθεί εάν δεν καλύψει τουλάχιστον το πραγματικό κόστος μεταφοράς, το κόστος των καυσίμων, των διοδίων, των αναλώσιμων, των επισκευών κ.λπ. ή και το κόστος του κεφαλαίου που έχουμε επενδύσει –κόστη που σύντομα θα είμαστε σε θέση να δημοσιοποιήσουμε, ώστε να γνωρίζουν όλοι το πραγματικό μερίδιο της ευθύνης κάθε κρίκου της μεταφοράς και αντίστοιχα τις πολιτικές ευθύνες.

Για τις επόμενες κινήσεις μας θα παίξουν καθοριστικό ρόλο τα αποτελέσματα των συζητήσεων με τους εκπροσώπους της ελληνικής Κυβέρνησης και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα των μέτρων που θα αποφασιστούν για την ενίσχυση του κλάδου προκειμένου να μπορέσει να συνεχίσει να διατηρεί την ομαλότητα στον εφοδιασμό της αγοράς» καταλήγει η ΟΦΑΕ.

Στο μεταξύ οι μεγάλες αυξήσεις στα καύσιμα έχουν αποθαρρύνει τους  ιδιοκτήτες Ι.Χ. αυτοκινήτων  από τις μεγάλες διαδρομές και τα πολύωρα ταξίδια κυρίως του Σαββατοκύριακου, με αποτέλεσμα η κίνηση στις εθνικές οδούς και στους επαρχιακούς δρόμους να παρουσιάζεται εξαιρετικά μειωμένη και αυτό να αποδεικνύεται πάρα πολύ εύκολα από τις καταναλώσεις  στα πρατήρια των καυσίμων, αλλά και από την μειωμένη κίνηση που καταγράφεται στα συνεργεία , φαναρτζίδικα και πλυντήρια αυτοκινήτων.  

«Οδηγώντας από την Ιεράπετρα για το λιμάνι του Ηρακλείου με το φορτηγό Σάββατο απόγευμα , παρατηρώ ότι  οι δρόμοι είναι σχεδόν άδειοι. Μοναδικοί συνταξιδιώτες , οι γνώριμοι αυτοκινητιστές, οι δεκάδες νταλίκες που συναντούμε  στον  ΒΟΑΚ να κινούνται προς το λιμάνι για να προλάβουν να μπούν στο καράβι. Κάνοντας ένα γρήγορο μέτρημα διαπιστώνω ότι από τα είκοσι οχήματα που κινούνται στην εθνική οδό, τα δέκα είναι φορτηγά και τα άλλα δέκα Ι.Χ. επιβατικά . Πριν μερικά χρόνια, η αναλογία ήταν πολύ διαφορετική, καθώς τα Ι.Χ. πολύ περισσότερα. Αυτό μας δείχνει ότι ο κόσμος έχει αποφασίσει να μειώσει τα έξοδα  της κίνησης του με το αυτοκίνητο λόγω των αδικαιολόγητων αυξήσεων στα καύσιμα», προσθέτει ο αυτοκινητιστής κ Γιώργος Αντωνού.

 ΝΙΚΟΣ ΠΕΤΑΣΗΣ

Related posts

Νέο κρούσμα Αφρικανικής Πανώλους των χοίρων σε Βουλγαρία

admin

Σοκ στα Χανιά: Άνδρας βρέθηκε νεκρός σε χωράφι με κομμένο λαιμό

admin

Το ιατρικό ανακοινωθέν του ΠΑΓΝΗ για την υγεία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης Ειρηναίου

admin

Leave a Comment