Image default
ΑΡΧΙΚΗ

Κάψανε φορτηγό του Δήμου Ιεράπετρας

Κάψανε φορτηγό του Δήμου Ιεράπετρας αφού του έκλεψαν τις μπαταρίες!!! Γιατί όμως ήταν παρατημένο τόσον καιρό στην ερημιά κάτι που είναι περιουσία όλων μας... όλων των συνδημοτών??

Related posts

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

admin

Νέοι Αγρότες | Παραδόθηκε η δισκέτα στην Πειραιώς, γίνεται η πρώτη πίστωση πριμ, μέχρι Παρασκευή άπαντες

admin

« Ενημέρωση για τα ανακυκλώσιμα υλικά από θερμοκηπιακές και λοιπές καλλιέργειες»

admin