Image default
ΑΡΧΙΚΗ

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ


«Λίγο πριν την ανατολή της νέας χρονιάς και κάνοντας απολογισμό της χρονιάς
που φεύγει, ως Δημοτική Αρχή ήρθαμε αντιμέτωποι με προκλήσεις, δυσκολίες,
εμπόδια, όμως χάρη στην ισχυρή βούληση, αποφασιστικότητα, εργατικότητα,
αποτελεσματικότητα καταφέραμε να διεκδικήσουμε και να υλοποιήσουμε έργα
και παρεμβάσεις που στηρίζουν την καθημερινότητα και ταυτόχρονα αποτελούν
μοχλούς ανάπτυξης για τον Δήμο μας.
 
Με αυτό το πνεύμα  καλωσορίσουμε το 2023 και με αυτό τον  προσανατολισμό
θα το διανύσουμε.
Υποδεχόμαστε το Νέο Έτος με δύναμη, αισιοδοξία, νέες προτάσεις και έργα
σημαντικά, ώστε να κάνουμε το όραμά μας πράξη, για να δημιουργήσουμε ένα
καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας. Για το Δήμο που αγαπάμε και
ονειρευόμαστε.
Με τις σκέψεις αυτές εύχομαι σε όλες και όλους από καρδιάς μια δημιουργική,
ελπιδοφόρα, ειρηνική νέα χρονιά γεμάτη υγεία, πρόοδο και ευημερία.
Χρόνια πολλά, Καλή Χρονιά!»
Θεοδόσιος Καλαντζάκης
Δήμαρχος Ιεράπετρας

Related posts

Χαιρετισμός του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου Αθανασίου Κατσαγκόλη εν όψει των Πανελλαδικών Εξετάσεων

admin

Χίλια Μπράβο: Ο επιχειρηματίας Στέλιος Χατζηιωάννου δίνει 10.000€ σε κάθε μία από τις οικογένειες των 57 νεκρών

admin

Υπογραφή στις δύο νέες προσκλήσεις Αναπτυξιακού για αγροτικές επενδύσεις

admin