Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ε.Σ.Υ. Μετά την απόφαση που πάρθηκε κατά πλειοψηφία στη συνεδρίαση της Ανοικτής Επιτροπής...